keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Kaikki alkoi siitä, kun me päätettiin lähteä Myyrmanniin.

Älkää ikinä menkö Myyrmanniin! Se on häpeäksi ostoskeskuksille ja sinne on mahdotonta löytää eksymättä... Ainakin jos mut ja Tapsan laittaa asialle. Me ihan rehellisesti ajeltiin sinne täältä Puistolasta varmaan joku parisen tuntia, koska me eksyiltiin. Mä olin kaiken lisäksi kattonut meille jo reitin valmiiksi, mikä tekee tästä vielä naurettavampaa. Päivän yleisin lausahdus oli tyyliin: "Hei NYT mä tiedän missä me ollaan!" tai "Meijän ois pitäny kai kääntyy tost...". Noooh, joskus matka on määränpäätä tärkeämpi.

DSC00013 (10)


Tokihan meillä oli syykin mennä juuri Myyrmanniin: Cubus! Eli Suomeen vastarantautunut Gina Tricot-tyylinen halpisvaateketju. Miksi muuten ensimmäinen Cubus tehtiin Myyrmanniin? Mä veikkaan, että toi karsii vähän niiden kävijämäärää...

DSC00022 (7)


Sain kuvan liikkeen ulkopuolelta, mutta sisältä en kehdannut ottaa. Liike oli ihan tyylikäs ja vaatteet... ihan okei. Sanotaan näin, että tosi ginamaisia vaatteita, ehkä vähän rumempia. Sinäänsä tosi paljon perusvaatteita, mutta siitäkään mä en riemastu, koska hankin sellaset uskollisesti H&M:stä. Eli mun Cubus-shoppailusaldo: kolmet alushousut. Cha-ching! Parin tunnin ajelun ja tyhjän bensatankin arvoista? NOOT.

Onneksi me mentiin sieltä suoraan ah-niin-kotoisaan Jumboon, josta ostinkin farkut, treenikassin ja taas yhdet hengausshortsit. Nyt vois taas rajottaa. Mä lupaan, etten osta nyt pitkään aikaan mitään, enkä kyllä voiskaan, koska nyt alkaa rahat olla oikeesti loppu. Mä tiedän, että mun suhtautuminen rahaan on melko huoletonta, mutta niin se saa tässä vaiheessa ollakin. Mä asun vielä himassa, joten asuminen ei kustanna mulle mitään. Mä olen käynyt säännöllisesti töissä siitä asti, kun täytin 17, ja mun mielestä mä voin käyttää mun omat rahat tällä elämäntilanteella just niinku mä haluan. Tai sitten tää oli vaan puolustuspuhe, jolla uskottelen itelleni, että kaikki on hyvin. :D

Loppukevennykseksi vielä H&M:n mekko, johon ahdoin itseni. En ostanut.

7 kommenttia:

  1. Munmielest Cubus on satakertaa parempi kuin henkkamaukka - Ginan rytkyt on taas laadullisesti paljon huonompia.

    Mut ihanat noi keltaset shortsit ja munmielestä toi mekko on älyttömän kiva, haluan haluan! :-D Oisit vaan ostanu!

    VastaaPoista
  2. Ehkä se on vaan tottumiskysymys, esim. H&M:stä on niin helppo ostaa kaikkea, kun on halpaa ja tietää koot jne, ja ne jotenkin sopii mun vartalolle paremmin ku Gina tai toi Cubus!

    Toi mekko oli kyllä kiva, mutta kokoa 34 ja se oli siks just jotenki supertiukka ja lyhyt :D

    VastaaPoista
  3. Asun itse vantaalla ja Myyrmanni on vasta kehittymässä. Sinne nyt osaa kaikki ulkoakin, Sinne löytää varmasti toisen kerran kun käy siellä! Cubus on mahtava kauppa, löytyy vaatteita joka lähtöön :) Myyrmanniin on tulossa Heinäkuussa Vero Moda ja Syksylla H&M :) Jee :D

    VastaaPoista
  4. Okei, no se selittää paljon, tosi hyvä jos sinne tulee H&M ja Vero Moda! :)

    VastaaPoista
  5. sooooooooo eine schlampe

    VastaaPoista
  6. sooooooooo eine schlampe

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥