tiistai 19. huhtikuuta 2011

Jumitus

Okei, nyt tökkii jotenkin pahasti, en keksi mitä kirjottaa. Mutta tämän tahdon sanoa: tuhannet kiitokset kommentoijille ja lukijoille! On aina kiva tietää, että joku lueskelee näitä mun juttuja! :) Eli edelleenkin otan mieluusti vastaan palautetta/toivomuksia/ihan mitä tahansa.

Tänään olin taas "aamulla" salilla ja sen jälkeen Stadissa kaverin kanssa. Siis oikeesti, mulla ei ole rahaa mutta silti vaan tulee ostettua kaikkea TURHAA! Näin tässä käy, kun ei ole poikaystävää kotona muistuttelemassa mun rahankäytöstä. Okei, en mä paljoa tuhlannut, mutta ihan oikeesti. Tarvitsenko mä näitä?


Musta, läpinäkyvä, löysä toppi H&M:stä. No okei, tää on aina monikäyttönen. (kuva ei nyt tee ollenkaan oikeutta tolle) Tätä voisi käyttää tiukkojen farkkujen kanssa tai esimerkiksi rannalla bikinien päällä. Vois melkeen ostaa ton saman valkosena... Sopis ihan tajuttoman hyvin mun ihaniin, uusiin kirkkaanpunaisiin bikineihin ja ruskettuneeseen ihoon.

DSC00005 (9)


Ja kaksi aika söppänää kynsilakkaa. Visioin tän silleen, että toi pinkki (hileinen!) olis varpaankynsiin ja toi beauty-lakka olis sormiin. Mulla on joskus ennenkin ollut tota Beauty Polishia, ja se on oikeesti tosi hyvää. Itse ainakin tykkään tällä hetkellä sormissa aika luonnollisesta kynsilookista (minkä huomaa tosta mun nude/väritön-lakkakokoelmasta), ja toi antaa tosi ihanan huomaamattoman helmiäispinnan kynnelle. Suosittelen! Nämä siis Kicksistä ihanaan kolmen euron kappalehintaan.

Nonni, olipa taas fiksua. Huomiseen, sitten ehkä sitä salipostausta! <3

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Se meni sinne tän vuoden alussa ja pääsi nyt RUK:iin, eli se pääsee vasta ensi vuoden alussa :( ja kiitos! :)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö outoa selailla netissä ja löytää sun blogi! :) Ite oon kans täl hetkellä inttileskenä mutta toinen tulee takaisin jo tossa kesäkuussa :D

    VastaaPoista
  4. Moi Elisa, kiva ku löysit ties tänne! :) Oot onnekas, ei oo enää pitkä aika sul..:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥