keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Jostain on pakko alottaa

Eli heipä hei, mun nimi on Iina! Oon ihan TAJUTTOMAN pitkään haaveillu blogin perustamisesta ja nyt mä sen sitte tein. Vieläkin on kyllä sellanen pieni pelko perseessä että apua, tää oli huono idea... Mä vaan uskon, että tää homma on ihan mun juttu, vaikkei tätä kukaan lukiskaan. Ohessa epämääränen kuva musta, nyt ei ollu parempaakaan tähän hätään...



Mä kerron lyhyesti itestäni, eli asun Helsingissä, oon töissä ruoka- ja vaatekaupassa, oon tällä hetkellä inttileski, pitäs hakee opiskelemaan mut ei jaksais, valmistuin lukiosta jouluna 2010, mä rakastan (yllättäen) vaatteita, kosmetiikkaa, hiustenlaittoa, auringonottoa, kissoja, energiajuomaa, leffoja, lehtien selailua, matkailua, hengailua... Näitä juttuja tässä blogissakin varmaan vatvotaan.

Oon siis tällanen normaali parikymppinen tyttö. Mä tiiän että pelkästään Suomessa on jo varmaan 1000000000 tällasta blogia ja lisää tulee ku sieniä sateella, mutta mä oon sitte ylpeesti yks niistä sienistä. Eikö olisi tyhmää jättää blogi perustamatta vaan koska niitä on jo miljoona?

Vielä lopuksi kuva mun lempikaulakorusta, jonka ostin H&M:ltä huikeaan 2,95e hintaan:


Jos joku tätä lukee niin ilmoittakoon itsestään vaikka tuolla kommenttiboksin puolella! ;)

7 kommenttia:

  1. saitpas ainaki yhen lukijan nyt ;)oot supernätti! mäki oon miettiny pitkää pitäiskö alottaa oma blogi mut en sit jotenki kuitenkaa uskalla :D

    VastaaPoista
  2. Kivannäköinen blogi sulla :) Feel free to check out mine ;D

    http://dashantilife.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. pepe: voi kiitos! :) Kannattaa oikeesti alottaa jos tuntuu siltä, vaik tiiän kyl et siihen on iso kynnys... Mut ainahan sen voi lopettaa sit jos haluaa. :)

    Dashanti: Kiitos paljon :) Kävin kattomassa sun blogia ja kivalta näytti sekin!

    VastaaPoista
  4. Mulla on samanlainen koru. :) Kiva blogi sulla! Näköjään ihan tuore tapaus!

    Tervetuloa kurkkimaan myös mun blogiin! :)

    xx

    VastaaPoista
  5. voi kiitos :) Lupaan kattoa sunkin blogin :)

    VastaaPoista
  6. moi iiiiiiiiinuskaaaaaa! luin kaiken läpi eikä oo yhtään kakka ja hyvältä näyttää.. uskon et arvaat kuka olen kuvasta huolimatta;))vähä oon fileis ku löydettiin tänään toisistamme uusia ulottuvuuksia niin nyt on joku kenen kanssa jauhaa :D mutjoo ehkä mäki vielä joskus uskallan ryhtyä tähän puuhaan.liityn lukijaks ku jaksan tehä jotai tälle mun blogger-tilille.. oon vähä hukas näiden kanssa=D hihi onnea ja menestystä (xD) <3

    VastaaPoista
  7. hahhhaaa mooi, tunnistan kirahvista huolimatta:DD hiihhii just hyvä et säki oot iha ines näis blogijutuis, oikeesti kukaan mun kaveri ei lue mitään blogei. XD TEE BLOGI OIKEESTI!!! sit liityn lukijaks ja luen sen JOOOOKA päivä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥