torstai 21. huhtikuuta 2011

Elämäni inttileskenä

Tää viikko on ollut lastenleikkiä armeijan suhteen: poikaystävä lähti sunnuntaina ja pääsi jo tänään (keskiviikkona) huimalle viiden päivän lomalle! Viime viikonloppu tosiaan menikin poikaystäväni sairastaessa vatsatautia, itse taas pelkäsin kuollakseni, että tauti tarttuu minuun (pelkään oksentamista epätavallisen paljon). Noh, tän pääsiäisloman piti olla täydellinen ja just nappiin suunniteltu loma, mutta EEEEI. Toi on taas kipeenä, tällä kertaa kuumeessa, ja ymmärrettävästi nukkunut koko illan.

Mua vaan harmittaa se, että todella harvana viikonloppuna olen saanut terveen poikaystävän kotiin, sillä tuolla armeijassa taudit levii ku musta surma. Tosi harmi, kun toinen ei jaksa tehdä lomilla mitään, vaikka kyllä mä sen ymmärränkin. Se vielä, että poikaystävä oli suunnitellut menevänsä inttikavereiden kanssa baariin torstaina, joten mä olin sitten sopinut meneväni omien kavereiden kanssa. Nyt jos se on huomennakin kuumeessa, siltä taitaa baari jäädä väliin, ja sitten mulla on kamala moraalikysymys pohdittavana: lähteäkö juhlimaan vai jäädäkö hoitamaan sairasta inttipojua kotiin? Auttakaa.

probleema

Kuvat weheartit.com

(toi tokan kuvan mies ei sitten ole se mun poikaystävä, ennen kun alatte pyydellä puhelinnumeroa ;))

Muutenki koko Puolustusvoimat on jotenki ihan tyhmä. Kai se on ihan hyvä olla, mutta rahantuhlausta, sanon minä! Jos tänne joku (Venäjä) joskus tulee niin mun mielestä siinä ollaan jo sellasessa lirissä, että en tiedä mitä siinä sitten enää voi. Ja juu, tiedän, että Suomi puolusti hienosti talvisodassa. Se ei ole nyt pointtina... Tää on nyt taas tällaista puhetta vaan, että ei kannata ottaa vakavasti. Mua vaan hirvitti se, kun poikaystävä kertoi, että yhden singolla ampumisen hinnaksi voi tulla useita tonneja. HARJOITUKSEN VUOKSI! Se on positiivista, että se on tollanen miehistymiskoulu pojille. Joitain tapauksia kun tarvii potkia vähän siihenkin hommaan.

Koska tää aihe on vähän herkkä ja tää teksti on puoli neljältä aamulla kirjoitettua, mä lopetan nyt siitä jauhamisen. Aiheesta siis toiseen; onko joku haistanut tätä hajuvettä?

tuoksu

Kuva google-kuvahausta.

Kyseessä on siis Givenchyn Tropical Paradise, johon olen ihastunut edes haistamatta kyseistä hajuvettä. Mulla on nyt hakusessa täydellinen kesätuoksu, ja toi voisi olla nyt se, jos on Cosmoon luottamista:
"Givenchyn Tropical Paradise saa veden kielelle mintulla, tähtianiksella ja passionhedelmällä."
Pliis, ole hyvä tuoksu! Hakisin nyt just jotain raikasta, mutta makean hedelmäistä...

Onko joku haistanut jo tätä? Onko teillä jotain hyviä kesätuoksuvinkkejä? :)

8 kommenttia:

  1. odotan innolla ku oma poikaystävä menee vuoden pääst inttii...en tosiaaan :D ikuinen hajuvesi lemppari versace bright crystal! ;)

    VastaaPoista
  2. Oma lähtee heinäkuussa inttin ja polvivian takia on todennäköistä että jää - luojan kiitos - vaan 6kk sinne...

    Mä en yleensäkään kauheesti oo tykänny noista Givenchyn tuoksuista ja itellä tällähetkellä käytössä GUESSin "Seductive". Kannattaa käydä nuuhkimassa ;-)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Ei se oo niin paha, vähän ärsyttävää vaan ;) ja toi Bright Crystal on kyllä hyvä, mutta mun kaverilla on sitä ni en oikeen voi ostaa :D

    Lotta: Mäkin olin ihan varma, että 6kk tulee, mutta vuosi pamahti...:D Toivotaan sulle parasta, kyllä se varmaan pääsee jos on joku polvivika! Hei eikös tosta Seductivestakin tullut joku kesäversio vai oonko nähnyt unta? :D

    VastaaPoista
  4. jeee nyt mulki on blogi!! oon iha amatööri enkä osaa tehä mitää sille :( :DDDD mut nyt voin liittyy sun lukijaks ja hihi mulki on bright crystalii!musmus<3

    VastaaPoista
  5. Täälläkin huutelee leski joka luuli et poikaystävä jää polvivamman vuoksi vain 6kk inttii mut 9kk se MERILLÄ joutuu asustaan, eikä pidemmistä lomista oo tietookaan :< Nouskaamme me lesket vastarintaan puolustusvoimia vastaan! Tää on liian rankkaa meille, puhumattakaan meijän halinalleista!!:Dd

    VastaaPoista
  6. Eikä, paha paha... Tää on kyllä ihan turhan rankkaa :D Jaksamisia sinnekin :)) !

    VastaaPoista
  7. ää mulla nyt tää tilanne: poikaystävä tulee huomenna 4 päivän pääsiäislomalle ja oli suunniteltu kaikkee kivaa mut pöh,poikkis on kuumeessa ja muutenkin hirveen kipee,raasu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, tylsää!! :( nyt sun pitää vaan sit hoitaa sitä kotona :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥