torstai 28. huhtikuuta 2011

Copycat

Välillä inspiraatio vaikkapa pukeutumiseen tulee muilta (tyylikkäämmiltä) ihmisiltä. Usko, että siinä on osasyy myös blogien suosiolle, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa! Musta on hienoa, että ihmiset jakaa omia vinkkejä ja ideoita muille. Itsekin "kopiointia" (yleensä tuntemattomilta) harrastan, joten vastaavat jutut kulkevat täällä blogissa tunnisteen mimic alla. Tällä kertaa oma inspiraationi lähti tästä kuvasta:

IMG_0936-540x451

kuva ulrikkelund.com

Toi lippis. Noi lasit. Noi hiukset. Toi rusketus. Perfect! Mutta enhän mä käytä lippistä! No nytpä sitten käytän, nimittäin tällainen täydellisyyttä hipova yksilö löytyi H&M:n miestenpuolelta:

lippis

Aurinkolasit H&M.

Mitenköhän ton lätsän sitten yhdistelisi? Enpä ole hattuja oikeen pipoja lukuunottamatta pitänyt. Saapa nähdä... Toivotaan, ettei tämä ole yksi niistä "hulluista kokeiluista", jotka päätyvät poikkeuksetta vaatekaapin perälle.

Lopuksi vielä kuva tältä illalta, oltiin juhlistamassa mua ravintolassa + Igunana-kannullisella! :)

P4280422


P.S. Kommentoikaa rohkeesti nyt kaikki, jotka tänne asti jaksoivat lukea! Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

8 kommenttia:

  1. kui saat hiuksista noin tuuheet ja sillee et ne pysyy kans koko päivän tuuheina?mitä hiustuotteita käytät?vai onko sulla pidennykset? :)

    VastaaPoista
  2. mä kommaan!! mul on lippistraumoja ku joskus seiskalla käytin pari kk putkeen about joka päivä sellast kamalaa glitterin vihreetä verkkolippistä.. kylsätiiät :D

    VastaaPoista
  3. Sulle ja sun tyylille osaan kuvitella lippiksen ja näyttää sopivan, mulle taas se myssy on aikalailla ainoo päähän sopiva.. Jos sekään:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Pidennykset löytyy joo, mutta aika huonossa kunnossa tällä hetkellä, joten hiuksiin ei ainakaan pituutta niistä oikein tule, ehkä just tota tuuheutta! Yleensä föönaan ihan normaalisti ja käytän jotain silottavia tuotteita, sitten lopuks ku oon vähän muotoiluraudalla tehny tollasta satunnaista lainetta, niin laitan hiuslakkaa silleen sopivasti. Sitähän on sitte helppo lisäillä sinne hiusten allekkin tuuheutta antamaan päivän mittaan! :) Toivottavasti oli nyt jotain hyötyä, vai pitäiskö ihan hiuspostaus tehdä? ;)

    Lalalaura: Voi apua... :D Osaan vaan kuvitella, kuinka tyylikäs se oli... :D

    VastaaPoista
  5. Siiri: Kiitos, toivotaan että sopii :) Ja kyllä mä uskon että sullekin voisi sopia!

    VastaaPoista
  6. Moi iina! :) luin kaikki sun postaukset! Ärsytti ku alotin viime yönä töissä ja sit jäi ihan kesken, koska jäin iha koukkuun! :)<3 just ihanii tekstei, vähän ku lukis jotai naisten lehtee. Ja oon loukkaantunuku mainistsit tuol yhes tekstiset näit parii intti kaverii! Missä mä oon???! :D aion jatkaa lukemista joten kirjotteleppas usein :) piristää varsinki tylsii työ-öitä! Ja varmaa arvasit kuka oon ;)

    VastaaPoista
  7. hahhhaa moi laura! :D Ja joo sori sua ei mainittu mut ois kuulostanu tyhmältä sillee et "näin parii kaverii jotka on intis ainii ja yhtä joka ei oo" XDD hihhi. olisko sulla toivomuksia jatkon suhteen? ;)

    VastaaPoista
  8. eipä mitää erityistä :) noi tuote-esittelyt on kivoja, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥