perjantai 15. huhtikuuta 2011

Cool girls wanna wear fashion clothes, trendy hair, they look like a Christmas tree

Vai että tämmönen päivä tänään. Heräsin puoli kolmelta, olin salilla, sit menin Kotipizzaan tasottavalle ja shoppailin apteekissa. Poikaystävä ilmotti menevänsä baariin ens lomilla inttikavereiden kanssa, eikä tyttöystävät saa kuulemma tulla. Jassoo. On tää inttilesken arki rankkaa...

Tapsa muuten lupas ottaa vähän kuvia sunnuntaina, kun mennään salille, eli siitä voisin tehdä postauksen, jos kiinnostaa :) En muuten tajua, mistä tää mun salihullutus lähti, mutta siellä nyt on vaan niin kivaa. Ja sit voi esittää et on oikeesti tehnyt jotain päivän aikana. Tosta puheenollen, H&M:n nettikaupasta lähti vähän salikamppeita (ja muuta) tilaukseen:

h&m


Eli siis kahdet tollaset juoksu/salishortsit, otin mustat koossa 36 ja turkoosit koossa 34, kun en osannut päättää. Sitten tollaset vähän tyköistuvammat verkkarit, pilottilasit hopeilla sangoilla (omistan jo kultaset), valkoset rintsikat (omistan tätä mallia tyyliin kaikissa eri väreissä) ja bikiniyläosa, jonka alaosan ajattelin ostaa myymälästä; koko oli loppu netistä enkä haluais taas odotella sitä puolta vuotta, niinku kerran kävi eräiden kenkien kanssa...

En viitsinyt alkaa höpöttelemään niistä apteekin ostoksista, koska musta tuntuu että selitän liikaa kosmetiikasta täällä. Vai?

Loppuilta menee luultavasti jotakuinkin näissä kuvioissa:


A Serious Man-elokuva. Oon nähnyt ennenkin, outo ja loistava. Kuva google-kuvahausta.

DSC00023 (3)


Jenkkien Cosmo, Kauneus & Terveys sekä yksi mun lemppareista: Hair! Kannattaa ostaa, jos etsii uutta hiustyyliä ja rakastaa tuote-esittelyitä. Toi on kai brittilehti ja yllättävän edullinen, vaan 5,50 e (ennen jopa 4,50).

DSC00027 (3)


Iltaan kuulunee myös eräs mun lempparijuttu:


Kasvonaamio! <3 Tänään vuorossa peruskiva Skin Recipen Cream Oatmeal-naamio. Tykkään.

(huom. otsikko on Sunrise Avenuen biisistä, ja vihaan kyseistä bändiä. Mun kaveri vaan kerto mulle, että toi säe kuvaa mua, no mut kiitti! :D)

6 kommenttia:

  1. sali postaus ois tosi kiva! :) ihanat noi turkoosit shortsit!

    VastaaPoista
  2. Kiva tietää, lupaan tehdä sellasen :)

    VastaaPoista
  3. voi eii..! :) sullaki noita rintsikoita :DD mulla on turkoosit, ruskeet, valkoset ja mustat.. että et oo ainut ;)

    VastaaPoista
  4. Jep, mul on kanssa mustat, valkoset, punaset, pinkit, beiget, turkoosit... :D just parhaita!

    VastaaPoista
  5. hahaa, mullakin on noita rintsikoita mustat,valkoset,punaset ja kukkakuviolliset :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :) On kyl parhaat rintsikat, mitä oon kokeillu!

      Poista

Kiitos kommentista ♥