perjantai 8. huhtikuuta 2011

Aamu alkaa...

...vedellä, johon puristan sitruunaa. Jotain terveysvaikutuksia tällä tavalla käsittääkseni on aineenvaihdunnan, maksan ja ruoansulatuksen kannalta..? Valaiskaa mua. Noh, ainakin lähtee aamu (eli n. klo 13 ku yleensä herään) kivasti käyntiin.


Sitruunasta puheenollen: tänään kun kävin apteekissa ennen töitä, mun silmät hakeutu Natuviven uuden Lemongrass-kosmetiikkasarjan luokse. En ehtinyt edes tuoksutella niitä, mutta kovasti kiinnostaisi ostaa, "uutta kun on"... Noin sanois meijän asiakkaat kaupassa. ETTÄ MÄ VIHAAN MEIJÄN ASIAKKAITA! Siis oikeesti aina ne samat vitsit ja lausahdukset. En jaksa enää nauraa niille...




Päivä tosiaan meni siis duunissa ja illalla Hesessä (kertsi, aah). Huomenna taas kotiutuukin poikaystävä intistä viikonlopuksi! :)

Nyt mä vedän mun alesta kaivamat, ihanat, vihreet hengaushousut jalkaan ja rupeen siivoomaan tota kaaosta tuolta!

7 kommenttia:

  1. ihanan näkönen toi sitruuna :)

    http://annika-its-all-me.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. lisääs tää blogi blogilistalle että ois helpompi alkaa seuraamaan. :)

    VastaaPoista
  3. Oon itekki vetässy välillä tollasen sitruunavesilasin, mutten oo koskaan tajunnut, miten sen pitäisi vaikuttaa... Heh :)

    VastaaPoista
  4. Hautsi: Joo, kiitos vinkistä! :)

    Siiri: Mulla vähän sama juttu... :D Kai se johonki auttaa!

    VastaaPoista
  5. mistä oot ostanut noi housut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:n aleista joskus aaaikoja sitten! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥